TIEDOTE TOIMINNASTAMME JA OHJE AJANVARAUKSEEN COVID-19 EPIDEMIAN AIKANA

Seuraamme aktiivisesti epidemiatilannetta Pirkanmaalla ja noudatamme kulloinkin voimassa olevia viranomaismääräyksiä ja -ohjeita.

Tällä hetkellä toteutamme kiireetöntäkin hoitoa terveille asiakkaille.

Mikäli olet yli 70-vuotias tai kuulut muihin riskiryhmiin ( tietoa covid-19 riskiryhmistä löydät TÄÄLTÄ ) ja olet hammashoidon tarpeessa, kiireettömän ( esim. määräaikaistarkastus, suuhygienistikäynti) tai kiireellisen, ole hyvä ja soita vastaanottoomme; hammaslääkärisi tekee arvion hoidon tarpeesta ja sopivasta hoitoajankohdasta.

Jos sinulla on flunssaoireita / olet ollut lähikontaktissa koronavirusinfektioon sairastuneeseen / olet palannut ulkomailta 14vrk:n aikana, peruthan kiireettömän aikasi. Mikäli näissä tapauksissa tarvitset akuuttihoitoa, soita vastaanottoomme hoitojärjestelyjen sopimiseksi.

Jos olet sairastunut koronavirusinfektioon tai infektiosta on lääkärin epäily, ja tarvitset kiireellistä hammashoitoa, soita vastaanottoomme, ohjaamme sinut koronapotilaiden keskitettyyn julkisen terveydenhuollon yksikköön.